Fotografie
začiatky sú pre každého ťažké...

Po pozretí fotiek prostredníctvom mailu som sa išiel teda naňu pozrieť. No musím povedať že na obrázku vyzerala krajšie. Dvere hrdzavé (vodičove s dierami zo spodu už), silentblok zadnej tyčky jeden vybitý, kotúče zvlnené, olej že pod minimum, chladič deravý,rozvody zatečené od oleja, biely dym z výfuku a sviečky zatečené od zrážajúcej sa vody v kanálikoch zmiešané s olejom, čiže sviečky neboli sviečkami.

Fotka spravená z Považskej Bystrice na odstavnom parkovisku kde nám nutkala potreba ísť niečo omočiť. Bol som tam s otcom a dvomi kamarátmi no naspäť sme išli len traja,otec išiel na druhom aute za nami.

Červená je bývalá Toyota Starlet 1.3 55kw a predňou nastávajúca Toyota Celica st202 Gt 129kw

Po prihlásení na seba som sa pustil do rozvodov. prvy krát keď som to videl som sa zhrozil. Nevedel som ako nato, chýbyli mi zarážky, vedieť v akej polohe majú byť vačky a plno ďaľšieho. Nakoniec vďaka ďalšiemu kamarátovi pomocou internetu som sa dopracoval po obrázky a už sa k tomu dostal, lenže čo čert nechcel bola zima a ja som toto robil v -13°C čo mi nebolo moc do spevu v tejto teplote.

Rozvody

Prevoz zo Senice do Kunova

Prevoz bol nutný z dôvodu zlej manipulácie v garáži. Nedalo sa previesť pomocou lana tak som musel špekulovať nad iným druhom dopravy.

Skladanie auta v Kunove

Zaujimavý spôsob prepravy auta ale musel som. Cenu si doteraz pamätám aj keď je to zo dňa 20.1.2014.

Prvé fotky červenej a žltej pohromade. 

Motorová čast a hľadanie príčiny miznutia oleja

Začalo to tými rozvodmi a hľadali sa ďalšie nedostatky. S kamarátom sme sa dotoho pustili teda, i keď pomáhal len z času načas ale dával mi silu pohnúť sa ďalej.

Po vymenení gufera na vačkách, kľuke a olejovom čerpadle som dosiahol kritickej časti keď mi skočil rozvod o zub. Neťahalo ale hopkalo pri zošliapnutí. Keď som to znovu nastavil tak už išla pekne, držala voľnobeh a neprskala olej pod sebou.

Výmena zlých dielov

Nstala ďalšia technická úprava kde som menil chladič a tesnenie pod viečkom kedže z predchádzajúcich fotiek je vidno ako boli sviečky zatečené.

Brzdy !!!

Podvozok

Zahrnuté tu tlmiče, pružiny, stabilizátore prednej aj zadnej nápravy a silentboky

Prišiel čas na znižovanie kedže som zástanca rýchlej jazdy ale zároveň bezpečnej odťiaľ, potiaľ aby som sebe či niekomu niečo nespôsobil. Čím tuhšie tak tým lepšie pre mňa na ceste. Silentbloky išli polyuretanové rovno a dotoho som rovno menil aj stabilizačné tyčky. Gumy na stabilizátore polyuretanové v sade neboli a keď som to chcel robiť všetko naraz tak som zistil že ani na sklade ich tu nemali. Teraz v 2016 mi prišlo mailom že ich majú na sklade tak to chcem dokončiť už konečne.

Prišiel toyota zraz

Tu som spoznal ďaľších fajn ľudí ktorí mi pomohli, dali pár rád a porozprávali sme sa hlbšie o tomto modely.

Po Toyoťáckom velkom stretku som začal vymýšlať kde by som čo mohol dekoračne porobiť aby sa mi páčila viac a viac, nič prehnané ale len taký decent.

Volant dodáva tomu autu taký agresívnejší vzhľad. Voňavky musia byť na vôňu v aute. Osvetlenie v interieri sa snažím dávaž do modrej farby.

Rozoberanie, čistenie a vysavanie.

Vodičove a spolujazdcove dvere, mierne rozknitnutá hrdza.

Dovoz druhych dverí.

Zadný podnárazník lepený silikónom a priehlbiny v zadnom blatníku už začali vykazovat náznaky hrdze.

Trocha laminovania, menšia zábava pre každého kto sa rád hraje.

Biela bola striekaná ako základová a naňu sa potom neskôr dával žltý nástrek.

Svadobné auto pripravené, už chýbali len pasažieri.

Stiekanie dverí základovou farbou. Sprejom striekané a žltá pôjde pištolou na jar 2016.

Papučky ostali, len som ich dával vyrovnať, zvariť kedže boli obúchané od obruvníkov a striekat do bielej.

Striekanie strmeňov do červenej farby na agresívnejší vzhľad.

Menené tesnenie pod hlavou z dôvodu nafukovania hadíc z chladiča a vysokej teplote hadice z chladiča do motora.

Menenie horného uloženia tlmičov a zároveň aj výmena pružín. Dodané Einbach s autom a vymenené za H&R z dôvodu zrezaného jedného závitu čo spôsobovalo buchot z nápravy.

Aj majster tesár sa raz sekne. Dal som rozdelovač opačne do vačky čo spôsobilo pri otočení kľúčom zlomenie otočnej časti. Musel som svojou zásluhou zhánať druhý.

Výmena tesnenia na oil cooler s termostatom.

Tu je zatiaľ niečo o mojom aute, kupil som ho síce v dezolátnom stave ale stále mám chuť ho spravovať. Dodáva mi silu to, že sú na Slovensku len 2ks v tejto farbe s týmto výkonom.

Na pokračovaní sa pracuje...
GO motora sa práve robí pri dosiahnutí najetých 280.xxx km, viac info v r.2017